بهترین آموزش بازار بزرگ فارکس

بورس و ارزهاي ديجيتال

  • بهترین آموزش بازار بزرگ فارکس
  • برگزيت چيست و تاثير آن در فاركس
  • ثبت نام نام و ورود به فاركس
  • پرايس اكشن در تحليل تكنيكال

بهترین آموزش بازار بزرگ فارکس

۵ بازديد
۰ ۰
معاملات فارکس چگونه کار می کند؟
در تجارت ارز، مشتریان خصوصی، شرکت ها و سازمان ها ارزهای مختلف را در سراسر جهان معامله یا مبادله می کنند. در معاملات فارکس، ارز اول در جفت ارز پایه و دومی ارز مظنه نامیده می شود. به عنوان آموزش رایگان فارکس یک تاجر، شما در مورد تغییر نرخ گمانه زنی می کنید: آیا نرخ پول ملی در برابر واحد پول کشور دیگر افزایش می یابد یا کاهش می یابد؟ ما این اصل را با استفاده از دو مثال تجاری برای شما توضیح می دهیم.

نوع A: با جفت ارز EURO/US-DOLAR (EUR/USD)، شما فرض می کنید که یورو در برابر دلار افزایش می یابد. به عنوان یک معامله گر فارکس، شما LONG می کنید.
نوع B: با جفت ارز EUR/USD، فرض می کنید که یورو در برابر دلار آمریکا امتیاز از دست می دهد. شما به عنوان یک معامله گر فارکس کوتاه می شوید.
با CMC Markets هنگام معامله در بازار فارکس از طریق CFD (قراردادهای متفاوت) می توانید با اهرم معامله کنید. این بدان معنی است که شما فقط وثیقه را در حساب خود واریز می کنید، کسری از ارزش معامله شده در بازار، حتی اگر کل حجم را معامله می کنید.

حاشیه و اهرم در معاملات FX
اگر سرمایه کمی دارید، استفاده از اهرم می‌تواند مفید باشد، اما این به دلیل ویژگی‌های نوسانات نرخ نسبتاً پایین است، به‌ویژه در معاملات FX: نرخ‌های ارز معمولاً فقط در معرض نوسانات حداقلی هستند، گاهی اوقات فقط تا اعشار چهارم. محل. این نوسانات قیمت که پیپ نامیده می شوند، به دلیل اهرم کارگزار فارکس شما و اسپردهای محدود بین خرید و فروش، از نظر مالی قابل توجه هستند.

توجه: برخلاف سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار و کالاهای بین‌المللی، که به طور همزمان ارزش آن را به واحد پول محلی نگه می‌دارد، معاملات ارز در بازار فارکس معمولاً توسط سرمایه‌گذاران خرده‌فروش اعمال می‌شود. به دلیل معاملات اهرمی - به عنوان مثال از طریق CFD ها - معامله گران خصوصی می توانند بازدهی ممکن را فراتر از پیپ ایجاد کنند. لطفاً توجه داشته باشید که اهرم برد و باخت را به یک اندازه تقویت می کند
حاشیه های فارکس ما برای سرمایه گذاران خرده فروشی از 3.3% شروع می شود. این یعنی حداکثر اهرم 1:30 برای شما. با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که اثر اهرمی در معاملات فارکس و CFD در هر دو جهت کار می‌کند: نقطه ضعف معاملات فارکس پتانسیل بالای سود است، اما خطر ضرر نیز به همان اندازه زیاد است. برای شروع، ما یک حساب آزمایشی را توصیه می کنیم: ابتدا مهارت های معاملاتی خود را آموزش دهید و سپس به معاملات واقعی CFD فارکس بپردازید.

تجارت فارکس با CMC Markets
CMC Markets یکی از اولین شرکت هایی بود که در سال 1996 تجارت آنلاین ارز خارجی را به معامله گران خرده فروشی و سرمایه گذاران در بریتانیا ارائه کرد. به همین دلیل، ما تجربه چندین ساله معامله با معامله گران و محصولات فارکس را داریم. در حال حاضر بیش از 36 جفت ارز FX از طریق CFD در پلتفرم معاملاتی NextGeneration خود 330 و در پلتفرم MetaTrader 4 در دسترس هستند. اینها شامل جفت ارزهای کلاسیک، به اصطلاح ارزهای اصلی، کشورهای بزرگ صنعتی مانند دلار آمریکا، یورو یا ین ژاپن است. اما شما همچنین می توانید جفت ارزهای جزئی را از کشورهای در حال ظهور و بازارهای نوظهور مانند CFD با دلار نیوزلند یا ارزهای عجیب و غریب مانند روپیه هند یا راند آفریقای جنوبی معامله کنید. ما مشتاقانه منتظریم که CMC Markets را به عنوان شریک آینده خود در تجارت CFD فارکس انتخاب کنید. شما سود می برید:

CFD های فارکس در بیش از 330 رشته اصلی، فرعی و عجیب و غریب
اسپرد از 0.7 امتیاز
ابزارهای نوآورانه نمودار و معاملات از پلتفرم معاملاتی NextGeneration یا از MetaTrader 4 (MT4)
مدیریت ریسک یکپارچه با دستور توقف ضرر تضمین شده
برنامه تجاری برنده جایزه* ما برای همه دستگاه های تلفن همراه
خدمات مشتریان آلمانی زبان و شرکتی با چندین دهه تجربه در تجارت CFD
پلتفرم های معاملاتی CMC Markets برای معاملات فارکس در یک نگاه
شما می توانید جفت ارز را با ما در پلتفرم های معاملاتی مختلف معامله کنید. ویژگی های مختلف هر پلت فرم معاملاتی در جدول نشان داده شده است.

پلتفرم تجاری نسل بعدی MetaTrader4
330 جفت ارز موجود است
36 جفت ارز موجود است
نگهداری رایگان حساب در دسترس است نگهداری رایگان حساب در دسترس است
بدون حداقل سپرده مورد نیاز
بدون حداقل سپرده مورد نیاز
معامله خودکار در دسترس نیست
تجارت خودکار از طریق مشاوران متخصص در دسترس است
عدم امکان ایجاد اندیکاتورهای خود امکان ایجاد شاخص های خود
نماد خبری رویترز در دسترس است
هیچ علامت خبری رویترز در دسترس نیست
تیک تیک قیمت موجود است تیک تیک قیمت موجود نیست
تشخیص الگوی نمودار (شمع ها و خطوط) در دسترس است تشخیص الگوی نمودار موجود نیست
را

اولین معامله فارکس خود را در عرض چند دقیقه انجام دهید!
اکنون یک حساب آزمایشی باز کنید
اصطلاحات و اختصارات مهم در معاملات فارکس
برخی از اصطلاحات اصلی معاملات FX قبلا توضیح داده شده یا حداقل به آنها اشاره شده است. اصطلاح مهم تر

آکادمی مجیدی راد
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.